Gas Natural Fenosa fomenta a eficiencia enerxética dos establecementos de turismo rural de León

• A compañía enerxética ofrécelles aos membros da Asociación Leonesa de Turismo Rural a elaboración dun estudo para mellorar a súa xestión eficiente da enerxía e condicións vantaxosas nas súas facturas de gas, electricidade e servizos.

O delegado para Castela e León e Cantabria de Gas Natural Servizos, José Manuel Toral, e a presidenta da Asociación Leonesa de Turismo Rural (ALETUR), Juan Víctor Moro, subscribiron esta mañá un protocolo de colaboración para fomentar o aforro enerxético nos centros de Turismo Rural da provincia de León.

O convenio, vixente por un ano, inclúe importantes vantaxes competitivas para os empresarios membros da asociación nos seus contratos de gas, electricidade e outros servizos enerxéticos.

Así mesmo, GAS NATURAL FENOSA ofreceralles aos asociados a elaboración de estudos de eficiencia gratuítos co obxectivo de mellorar as súas instalacións de produción de calefacción, auga quente, climatización e iluminación.

A través deste acordo, a compañía enerxética pon á disposición do sector hostaleiro solucións de xestión eficiente da enerxía relacionadas coa produción de calor e auga quente (renovación e transformación de salas de caldeiras centralizadas para calefacción e auga quente de gasóleo ou GLP a gas natural), climatización e iluminación, dos que asume ata o 100% do investimento, así como o seu mantemento e resolución de problemas durante a vixencia dos contratos, coas solucións enerxética Gasconfort, Climaconfort e Ledplus.

Gas Natural Servizos en León

Gas Natural Servizos, filial de GAS NATURAL FENOSA, conta en León con máis de 200.000 clientes de gas e electricidade, 31.000 de servizos de mantemento (Servigas e Servielectric) e máis de 100 clientes con contratos de xestión enerxética integral e solucións de iluminación eficiente.

Asociación Leonesa de Turismo Rural

A Asociación Leonesa de Turismo Rural (ALETUR) agrupa propietarios de negocios de turismo rural da capital e a provincia de León. Fomenta a promoción de actividades entre os seus asociados e defende os dereitos e os intereses empresariais do colectivo hostaleiro, así como a promoción turística dos establecementos asociados.