Gas Natural Fenosa fomenta l’eficiència energètica dels establiments de turisme rural de Lleó

• La companyia energètica ofereix als membres de l’Associació Lleonesa de Turisme Rural l’elaboració d’estudis per millorar la seva gestió eficient de l’energia i condicions avantatjoses en les factures de gas, electricitat i serveis.
El delegat per a Castella i Lleó de Gas Natural Servicios, José Manuel Toral, i el president de l’Associació Lleonesa de Turisme Rural (ALETUR), Juan Víctor Moro.

El delegat per a Castella i Lleó de Gas Natural Servicios, José Manuel Toral, i el president de l’Associació Lleonesa de Turisme Rural (ALETUR), Juan Víctor Moro, han subscrit aquest matí un protocol de col·laboració per fomentar l’estalvi energètic als centres de turisme rural de la província de Lleó.

El conveni, vigent per un any, preveu avantatges competitius considerables per als empresaris membres de l’associació en els seus contractes de gas, electricitat i altres serveis energètics.

Així mateix, Gas Natural Fenosa oferirà als associats l’elaboració d’estudis d’eficiència gratuïts amb l’objectiu de millorar les instal·lacions de producció de calefacció, aigua calenta, climatització i il·luminació.

A través d’aquest conveni, la companyia energètica posa a disposició del sector hoteler solucions de gestió eficient de l’energia relacionades amb la producció de calor i aigua calenta (renovació i transformació de sales de calderes centralitzades per a calefacció i aigua calenta de gasoil o GLP a gas natural), climatització i il·luminació, i assumeix fins al 100% de la inversió, així com el manteniment i la resolució de problemes durant la vigència dels contractes, amb les solucions energètiques Gasconfort, Climaconfort i Ledplus.

Gas Natural Servicios a Lleó

Gas Natural Servicios, filial de Gas Natural Fenosa, té a Lleó prop de 200.000 clients de gas i electricitat, 31.000 de serveis de manteniment (Servigas i Servielectric) i més de 100 clients amb contractes de gestió energètica integral i solucions d’il·luminació eficient.

Associació Lleonesa de Turisme Rural

L’Associació Lleonesa de Turisme Rural (ALETUR) agrupa propietaris de negocis de turisme rural de la capital i la província de Lleó. Fomenta la promoció d’activitats entre els seus associats i defensa els drets i els interessos empresarials del col·lectiu hoteler, així com la promoció turística dels establiments associats.