Gas Natural México ha fet una emissió de bons per valor de 152 milions d’euros a 3 i 7 anys

• L’emissió, sobresubscrita en gairebé quatre vegades, servirà per optimitzar l’estructura financera de la companyia, ja que refinançarà part del deute en certificats borsaris que vencen aquest any.
  • L’elevada demanda va aconseguir millorar els marges de l’emissió de 2015.

GAS NATURAL MÉXICO ha tancat aquesta setmana una emissió de bons per un import de 152 milions d’euros (3.500 milions de pesos mexicans). Aquesta emissió es va fixar en dos trams: un de 87 M€ (2.000 milions de pesos mexicans) a 3 anys a tipus variable amb marge del 0,40% i un altre tram, de 65 M€ (1.500 milions de pesos mexicans) a 7 anys a tipus fix amb marge de l’1,44%.

L’emissió va aconseguir una demanda elevada i va ser sobresubscrita en gairebé quatre vegades. L’emissió, sense garantia de la matriu, té ràting d’AA+ Mx per Standard & Poors i AAA Mx per Fitch.

Aquesta emissió permet optimitzar l’estructura financera de la companyia i seguir el camí de la diversificació d’instruments financers. A més, posa en relleu l’acompliment operatiu estable, el potencial de creixement i el posicionament sòlid de la companyia a Mèxic.

El director general de Gas Natural México, Narcís de Carreras, va assegurar que aquesta operació “reflecteix el compromís que la companyia té al país i demostra que el sector energètic és atractiu per als inversors”.