Nedgia Castilla-La Mancha patrocinará uns dos Premios Excelencia Empresarial de Guadalaxara

• A distribuidora do grupo Gas Natural Fenosa na rexión e CEOE-CEPYME Guadalaxara renovan a súa colaboración

O presidente de CEOE-CEPYME Guadalaxara, Agustín de Grandes, e o director xeral de Nedgia Castilla-La Mancha, Miguel Martín de Pinto, renovaron o acordo de colaboración polo que a compañía enerxética patrocinará un dos Premios Excelencia Empresarial 2018, que terán lugar en Guadalaxara no mes de novembro. Á sinatura do convenio asistiron tamén o secretario xeral da Confederación, Javier Arriola, e o delegado da compañía enerxética en Guadalaxara, Germán Jara.

Con este novo acordo, a filial de distribución do grupo Gas Natural Fenosa e CEOE-CEPYME Guadalaxara comprométense a poñer en valor a figura do empresariado e a súa importancia na economía, ademais de a premiar en distintas categorías empresas, poñendo en alza a súa traxectoria.

Esta iniciativa encádrase nas accións de patrocinio de Nedgia Castilla-La Mancha, froito do seu compromiso de contribución ao desenvolvemento, que vai máis alá da súa actividade empresarial nas zonas onde ten actividade e que se concreta nun amplo labor de respaldo a accións que xeran un alto valor para a sociedade.

Presenza do gas natural en Guadalaxara

Nedgia Castilla-La Mancha, filial de NEDGIA —antiga Gas Natural Distribución—, conta cunha rede de distribución que supera os 600 quilómetros e 44.000 puntos de subministración en 10 localidades de Guadalaxara. A ámbito rexional, xestiona máis de 267.000 puntos de subministración en 78 municipios e unha rede de distribución que supera os 4.100 quilómetros.

Actualmente, NEDGIA Castilla-La Mancha dá subministración doméstico-comercial a Alovera, Azuqueca de Henares, Brihuega, Cabanillas del Campo, Chiloeches, Guadalaxara, Horche, Marchamalo, Yebes e Yunquera de Henares.