Nedgia Castilla-La Mancha patrocinarà uns dels Premis Excel·lència Empresarial de Guadalajara

• La distribuïdora del grup Gas Natural Fenosa a la regió i CEOE-CEPYME Guadalajara renoven la seva col·laboració

El president de CEOE-CEPYME Guadalajara, Agustín de Grandes, i el director general de Nedgia Castilla-La Mancha, Miguel Martín de Pinto, han renovat l’acord de col·laboració pel qual la companyia energètica patrocinarà un dels Premis Excel·lència Empresarial 2018, que se celebraran a Guadalajara el mes de novembre. A la signatura del conveni han assistit també el secretari general de la Confederació, Javier Arriola, i el delegat de la companyia energètica a Guadalajara, Germán Jara.

Amb aquest nou acord, la filial de distribució del grup Gas Natural Fenosa i CEOE-CEPYME Guadalajara es comprometen a posar en relleu la figura de l’empresariat i la seva importància en l’economia i a premiar en diferents categories empreses, remarcant la seva trajectòria.

Aquesta iniciativa s’enquadra en les accions de patrocini de Nedgia Castilla-La Mancha, fruit del seu compromís de contribució al desenvolupament, que va més enllà de la seva activitat empresarial a les zones on té activitat i que es concreta en una àmplia tasca de suport a accions que generen un alt valor per a la societat.

Presència del gas natural a Guadalajara

Nedgia Castilla-La Mancha, filial de Nedgia, antiga Gas Natural Distribución, té una xarxa de distribució que supera els 600 quilòmetres i 44.000 punts de subministrament a deu localitats de Guadalajara. A escala regional, gestiona més de 267.000 punt de subministrament a 78 municipis i una xarxa de distribució que supera els 4.100 quilòmetres.

Actualment, NEDGIA Castilla-La Mancha dona subministrament domèstic i comercial a Alovera, Azuqueca de Henares, Brihuega, Cabanillas del Campo, Chiloeches, Guadalajara, Horche, Marchamalo, Yebes i Yunquera de Henares.