Nedgia Castilla-La Mancha patrocinará de novo os premios FEDETO

• A distribuidora do grupo Gas Natural Fenosa na rexión e a Federación de Empresarios de Toledo asinan un convenio.
O presidente da Federación de Empresarios de Toledo, FEDETO CEOE-Cepyme, Ángel Nicolás, e o director xeral de Nedgia Castilla-La Mancha, Miguel Martín de Pinto.
O presidente da Federación de Empresarios de Toledo, FEDETO CEOE-Cepyme, Ángel Nicolás, e o director xeral de Nedgia Castela-A Mancha, Miguel Martín de Pinto.

O presidente da Federación de Empresarios de Toledo, FEDETO CEOE-Cepyme, Ángel Nicolás, e o director xeral de Nedgia Castilla-La Mancha, Miguel Martín de Pinto, asinaron hoxe o contrato polo que a compañía enerxética será patrocinadora exclusiva do sector enerxético dos XXII dos Galardóns Empresariais FEDETO, que se entregarán o 30 de novembro na capital toledana.

Os obxectivos dos “Premios FEDETO” son galardoar aquelas empresas que, por diferentes motivos, destacaron ao longo do ano en diferentes facetas merecedoras dun recoñecemento empresarial para proxectar a súa imaxe e a do colectivo empresarial á sociedade no seu conxunto, poñéndoa en valor ante esta e as diferentes institucións e administracións.

Coa sinatura deste acordo, Nedgia Castilla-La Mancha contribúe unha vez máis á promoción social e cultural, mantendo así o seu compromiso co desenvolvemento, alén do ámbito empresarial, e que se concreta nun amplo labor de patrocinio en iniciativas que xeran un alto valor para a sociedade nas zonas nas que desempeña a súa actividade.

Presenza do gas natural en Toledo

Nedgia Castilla-La Mancha, filial de Nedgia —antiga Gas Natural Distribución—, conta cunha rede de distribución de case 1.700 quilómetros e case 74.000 puntos de subministración en 38 localidades toledanas. A ámbito rexional, xestiona máis de 267.000 puntos de subministración en 78 municipios e unha rede de distribución que supera os 4.100 quilómetros.

Actualmente, Nedgia Castilla-La Mancha dá subministración doméstico-comercial a Ajofrín, Alameda de la Sagra, Añover de Tajo, Bargas, Borox, Calera y Chozas, Cobeja, Cobisa, Consuegra, Esquivias, Fuensalida, Illescas, Madridejos, Magán, Mocejón, Mora, Nambroca, Noblejas, Numancia de la Sagra, Ocaña, Olías del Rey, Ontígola, Pantoja, Polán, Puebla de Almoradiel (La), Quintanar de la Orden, Seseña, Sonseca, Talavera de la Reina, Toledo, Torrijos, Valmojado, Villacañas, Villaluenga de la Sagra, Yébenes (Los), Yeles, Yuncler e Yuncos.