Nedgia Castilla-La Mancha tornarà a patrocinar els premis FEDETO

• La distribuïdora del grup Gas Natural Fenosa a la regió i la Federació d’Empresaris de Toledo signen un conveni.

El president de la Federació d’Empresaris de Toledo, FEDETO CEOE-Cepyme, Ángel Nicolás, i el director general de Nedgia Castilla-La Mancha, Miguel Martín de Pinto, han signat avui el contracte pel qual la companyia energètica serà patrocinadora exclusiva del sector energètic dels XXII Guardons Empresarials FEDETO, que es lliuraran el 30 de novembre a la capital toledana.

Els objectius dels premis FEDETO són guardonar aquelles empreses que, per diferents motius, han destacat al llarg de l’any en diferents facetes mereixedores d’un reconeixement empresarial per projectar la seva imatge i la del col·lectiu empresarial a la societat en conjunt, posant-la en relleu davant d’aquesta i de les diferents institucions i administracions.

Amb la signatura d’aquest acord, Nedgia Castilla-La Mancha contribueix, una vegada més, a la promoció social i cultural, i manté així el seu compromís amb el desenvolupament més enllà de l’àmbit empresarial i que es concreta en una àmplia tasca de patrocini a iniciatives que generen un alt valor per a la societat a les zones on desenvolupa la seva activitat.

Presència del gas natural a Toledo

Nedgia Castilla-La Mancha, filial de Nedgia –antiga Gas Natural Distribución– té una xarxa de distribució de gairebé 1.700 quilòmetres i quasi 74.000 punts de subministrament a 38 localitats toledanes. A escala regional, gestiona més de 267.000 punt de subministrament a 78 municipis i una xarxa de distribució que supera els 4.100 quilòmetres.

Actualment, Nedgia Castilla-La Mancha proporciona subministrament domesticocomercial a Ajofrín, Alameda de la Sagra, Añover de Tajo, Bargas, Borox, Calera y Chozas, Cobeja, Cobisa, Consuegra, Esquivias, Fuensalida, Illescas, Madridejos, Magán, Mocejón, Mora, Nambroca, Noblejas, Numancia de la Sagra, Ocaña, Olías del Rey, Ontígola, Pantoja, Polán, Puebla de Almoradiel (La), Quintanar de la Orden, Seseña, Sonseca, Talavera de la Reina, Toledo, Torrijos, Valmojado, Villacañas, Villaluenga de la Sagra, Yébenes (Los), Yeles, Yuncler i Yuncos.