Gas Natural Fenosa recibe o distintivo ‘Empresa Más Igual’ 2018 da Comunidade de Madrid

• Este distintivo recoñece as empresas polas súas accións de responsabilidade social corporativa no campo da igualdade.
  • A compañía foi distinguida polo seu Plan Integral de Diversidade, que incrementou o número de mulleres no persoal, así como a súa promoción cara a postos de responsabilidade.

GAS NATURAL FENOSA recibiu hoxe o distintivo ‘Empresa Más Igual’ 2018 que outorga a Comunidade de Madrid e que recoñece as empresas que destacan polas súas accións de responsabilidade social corporativa no campo da igualdade.

En concreto, a compañía foi distinguida polo seu Plan Integral de Diversidade (PID), iniciativa que lanzou no 2015 e que incrementou o número de mulleres no persoal, ata superar a fronteira do 30% do total. Tamén se avanzou na sensibilización sobre a igualdade de oportunidades e a presenza feminina en postos de responsabilidade: nos anos de vixencia do PID pasouse dun 25% de mulleres en postos directivos a máis dun 27%.

O acto de entrega tivo lugar na sede da multinacional enerxética en Madrid e contou coa asistencia da directora xeral de Muller da Comunidade de Madrid, Paula Gómez, quen entregou o distintivo a Cristina Escribano, responsable de Talento Corporativo de GAS NATURAL FENOSA.

Escribano destacou o éxito deste Plan grazas ao compromiso que adquiriu a propia dirección para crear un favorable ámbito de traballo e elevar o compromiso dos empregados, a través de políticas socialmente responsables coa igualdade.

Esta distinción foi outorgada no marco da cerimonia dos ‘Premios Madrid Empresa Flexible’ que galardoa as empresas madrileñas que favorecen a igualdade e a flexibilidade promovendo a conciliación e corresponsabilidade entre os seus traballadores.

O xurado destes premios está formado por representantes de medios de comunicación, empresas colaboradoras, representantes da Administración Pública madrileña e escolas de negocio, como ESADE e o Instituto de Empresa.

O distintivo ‘Empresa Más Igual’ vén a sumarse a outras certificacións que a compañía obtivo en virtude do seu compromiso coa flexibilidade, o respecto e o compromiso cos seus empregados, como o Certificado EFR Global (Empresa Familiarmente Responsable), que se entrega ás empresas que destacan por promover valores como a conciliación e a igualdade de oportunidades. Neste mesmo contexto, contamos coa certificación Top Employers que recoñece ás empresas cos máis altos estándares en condicións e ambiente de traballo.