Gas Natural Fenosa rep el distintiu ‘Empresa Més Igual’ 2018 de la Comunitat de Madrid

• Aquest distintiu reconeix les empreses per les seves accions de responsabilitat social corporativa en el camp de la igualtat.
  • La companyia ha estat distingida pel seu Pla integral de diversitat, que ha incrementat el nombre de dones a la plantilla, així com la seva promoció cap a llocs de responsabilitat.

GAS NATURAL FENOSA ha rebut avui el distintiu ‘Empresa Més Igual’ 2018 que atorga la Comunitat de Madrid i que reconeix les empreses que destaquen per les seves accions de responsabilitat social corporativa en el camp de la igualtat.

En concret, la companyia ha estat distingida pel seu Pla integral de diversitat (PID), iniciativa que va llançar el 2015 i que ha incrementat el nombre de dones a la plantilla, fins a superar la frontera del 30% del total. També s’ha avançat en la sensibilització sobre la igualtat d’oportunitats i la presència femenina en llocs de responsabilitat: durant els anys de vigència del PID s’ha passat d’un 25% de dones en càrrecs directius a més d’un 27%.

L’acte de lliurament va tenir lloc a la seu de la multinacional energètica a Madrid i va comptar amb l’assistència de la directora general de la Dona de la Comunitat de Madrid, Paula Gómez, qui va lliurar el distintiu a Cristina Escribano, responsable de Talent Corporatiu de Gas Natural Fenosa.

Escribano va destacar l’èxit d’aquest Pla gràcies al compromís que ha adquirit la mateixa direcció per crear un entorn de treball favorable i elevar el compromís dels empleats, a través de polítiques socialment responsables amb la igualtat.

Aquesta distinció va ser atorgada en el marc de la cerimònia dels ‘Premis Madrid Empresa Flexible’ que guardona les empreses madrilenyes que afavoreixen la igualtat i la flexibilitat promovent la conciliació i corresponsabilitat entre els seus treballadors.

El jurat d’aquests premis està format per representants de mitjans de comunicació, empreses col·laboradores, representants de l’Administració Pública madrilenya i escoles de negoci com ESADE i l’Institut d’Empresa.

El distintiu ‘Empresa Més Igual’ se suma a altres certificacions que la companyia ha obtingut en virtut del seu compromís amb la flexibilitat, el respecte i la responsabilitat amb els empleats, com el Certificat EFR Global (Empresa Familiarment Responsable), que es lliura a les empreses que destaquen per promoure valors com la conciliació i la igualtat d’oportunitats. En aquest mateix context, tenim la certificació Top Employers que reconeix les empreses amb els estàndards més alts en condicions i ambient de treball.