Naturgy obté el lideratge mundial en el sector Gas Utilities de l’índex de sostenibilitat Dow Jones Sustainability Index

• La companyia energètica renova per catorzè any consecutiu la seva permanència en aquest índex, que inclou les empreses del món amb millors pràctiques en sostenibilitat.
  • Naturgy manté també la seva presència a la variable europea d’aquest índex, DJSI Europe.

Naturgy obté el lideratge mundial en el sector Gas Utilities del Dow Jones Sustainability Index (DJSI), que inclou les companyies del món amb millors pràctiques en sostenibilitat. La companyia energètica manté la seva permanència en aquest índex per catorzè any consecutiu i, una vegada més, ha estat seleccionada també a la variant europea, el DJSI Europe.

Quant a la puntuació, Naturgy va obtenir una puntuació global de 78 punts sobre 100. La companyia va obtenir la màxima puntuació del seu sector en les tres dimensions avaluades: econòmica, mediambiental i social, així com en alguns dels criteris avaluats, com ara Codis de conducta, Seguretat de la informació i Ciberseguretat, Gestió de la innovació, Oportunitats de mercat, Gestió de la cadena de subministrament, Estratègia climàtica, Informe mediambiental, Filantropia i Drets Humans, i Atracció i retenció del talent, entre d’altres.

El Dow Jones Sustainability Index (DJSI), del qual només forma part un selecte grup d’empreses de tot el món, inclou les que acrediten un millor posicionament en el compliment dels criteris de sostenibilitat i responsabilitat corporativa.

Naturgy també es troba en posicions destacades en d’altres índexs de sostenibilitat, com ara el lideratge mundial en el multisector Utilities de FTSE4Good, en el qual és present des del 2001; la màxima qualificació (AAA) de l’agència MSCI, així com posicions rellevants en els índexs de sostenibilitat Vigeo, Sustainalytics i Oekom.