Gas Natural Fenosa reforça el servei d’atenció al client a Lugo amb l’obertura d’una nova oficina

• L’oficina ha estat inaugurada aquest matí pel delegat territorial de la Xunta de Galícia a Lugo, José Manuel Balseiro; el portaveu municipal i regidor de Medi Rural i Esports, Miguel Fernández, i el delegat de Gas Natural Serveis a Galícia i Astúries, José Antonio Sánchez Loureda
  • La companyia energètica té prop de 152.000 clients dels mercats gasista, elèctric i de serveis a la ciutat de Lugo.

GAS NATURAL FENOSA reforça el servei d’atenció als seus clients residencials i pimes de Lugo amb l’obertura del segon centre a la ciutat gallega, situat al carrer Bolaño Rivadeneira, 1, baixos. La nova oficina tindrà un horari d’atenció de dilluns a divendres de 9.00 a 15.00 i de 16.00 a 18.00 hores.

El delegat territorial de la Xunta de Galícia a Lugo, José Manuel Balseiro; el portaveu municipal i regidor de Medi Rural i Esports, Miguel Fernández, i el delegat de Gas Natural Serveis a Galícia i Astúries, José Antonio Sánchez Loureda, han inaugurat avui aquest centre d’atenció al client de l’energètica a la ciutat. L’acte d’inauguració ha comptat amb la presència d’importants personalitats de l’àmbit empresarial i institucional de la ciutat, així com amb representants de les associacions de consumidors.

Aquest centre, que estarà gestionat per l’empresa col·laboradora ANROLU INSTALACIONES, SL, disposa de dos punts d’atenció i un d’informació, s’afegeix a l’altre centre d’atenció al client que la companyia té a la ciutat de Lugo (av. Fontiñas, 68) i que està gestionat per l’empresa col·laboradora Construcciones Jaime do Pazo.

Aquest nou centre serveix per reafirmar el compromís de l’empresa energètica amb els seus clients residencials i pimes a Lugo, on té gairebé 152.000 clients als mercats elèctric, gasista i de serveis. A Galícia, Gas Natural Fenosa disposa d’una cartera de més d’1,6 milions de clients en el mercat domèstic i de pimes.

Més servei als clients

L’ampliació d’oficines d’atenció a Lugo s’emmarca dins de l’estratègia comercial de GAS NATURAL FENOSA d’oferir la millor atenció presencial als clients de gas natural i electricitat. A les oficines d’atenció dual, els clients poden dur a terme totes les gestions relacionades amb el subministrament d’electricitat i gas natural, contractació de nous subministraments, consulta i actualització de dades, modificació de contracte, gestió de reclamacions i assessorament energètic personalitzat. A més, els usuaris també poden fer les gestions, les 24 hores del dia, al web www.gasnaturalfenosa.es.