Gas Natural Fenosa i InCom-UAB renoven el conveni per a la desena edició de l’Informe de la Comunicació a Catalunya

• La multinacional energètica patrocina aquest informe, clau dins del panorama comunicatiu català des de la seva creació l’any 2000.
  • Aquest projecte de l’Institut de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona ofereix, de manera regular, una descripció actualitzada i una anàlisi interpretativa de l’evolució dels diferents camps que configuren el sector de la comunicació a Catalunya.
  • GAS NATURAL FENOSA manté el seu compromís de col·laboració amb la societat donant suport a iniciatives que generen valor afegit als territoris on la companyia desenvolupa la seva activitat.

El director general de Comunicació i Relacions Institucionals de Gas Natural Fenosa, Jordi Garcia Tabernero, i la rectora de la Universitat Autònoma de Barcelona, Margarita Arboix Arzo, han signat l’acord pel qual la companyia energètica es manté com a patrocinador de l’Informe de la Comunicació a Catalunya per a la desena edició consecutiva. Gas Natural Fenosa patrocina aquest informe, clau dins del panorama comunicatiu català des de la seva creació l’any 2000.

L’Informe de la Comunicació a Catalunya és un projecte de l’Institut de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona (InCom-UAB), que rep el patrocini de la companyia des de la seva creació l’any 2000 i el suport de la Generalitat de Catalunya. Ofereix, amb regularitat, una descripció actualitzada i una anàlisi interpretativa i plural de l’evolució dels diferents camps que configuren el sector de la comunicació a Catalunya. Per a aquesta desena edició, l’informe oferirà una anàlisi detallada dels anys 2017 i 2018, i alhora aportarà una visió única i singular sobre l’evolució als diferents sectors de la comunicació a Catalunya durant les darreres dues dècades, detectant les semblances i diferències respecte d’altres països de l’entorn. La seva presentació pública està prevista per a la tardor del 2019.

L’Institut de la Comunicació (InCom-UAB)

L’Institut de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona (InCom-UAB), fundat l’any 1997, és un centre de recerca especialitzat. Els seus objectius principals són la recerca bàsica i aplicada, la formació especialitzada, la difusió, la prestació de serveis avançats en comunicació i la transferència de coneixements.

L’Informe de la Comunicació a Catalunya 2017-2018 és la desena edició d’aquesta obra col·lectiva. Forma part de l’Observatori de la Comunicació a Catalunya (OCC InCom-UAB) i hi participen una vintena d’autores i autors, procedents de diferents universitats i institucions públiques i privades.

El compromís de Gas Natural Fenosa amb el territori

Gas Natural Fenosa manté un fort compromís amb la societat i als més de trenta països on desenvolupa la seva activitat, que va més enllà del servei energètic que presta als ciutadans. A través dels patrocinis, busca participar en aquells projectes que més valor afegit aportin a la ciutadania, amb línies d’acció en l’àmbit social, cultural i mediambiental.

Empresa energètica líder

GAS NATURAL FENOSA és una de les companyies multinacionals líders en el sector del gas i l’electricitat, present a més de trenta països i amb 18 milions de clients i una potència instal·lada de 15,4 GW. És el grup multinacional líder en el sector energètic i pioner en la integració del gas i l’electricitat, sector que lidera a l’Amèrica Llatina i Espanya.