O Clúster da Enerxía de Estremadura visita o Parque Eólico Merengue, o primeiro parque eólico de Estremadura

Os membros da Xunta Directiva do Clúster da Enerxía de Estremadura visitaron onte o Parque Eólico Merengue de Naturgy, o cal está xa a pleno rendemento. Tras reunirse en Plasencia, a Xunta Directiva trasladouse ata a instalación eólica para realizar un percorrido guiado por Ana Ruiz, responsable de desenvolvemento de proxectos de Naturgy en Estremadura.

O Clúster da Enerxía é unha asociación empresarial sen ánimo de lucro cuxa misión é promover a integración, creación e fortalecemento das empresas e institucións do sector da enerxía.

Naturgy é membro do Clúster da Enerxía e ostenta, dende hai varios anos, a súa vicepresidencia.

Naturgy e as enerxías renovables

Naturgy, a través da súa filial de enerxías renovables, construíu o primeiro parque eólico de Estremadura, o parque eólico Merengue. Composto por 15 aeroxeradores, ten unha potencia instalada de 40 MW e supuxo un investimento de case 40 millóns de euros. O parque producirá ao redor de 155 GWh ao ano, o que equivale ao consumo eléctrico anual de 44.000 vivendas, o dobre do consumo eléctrico de Plasencia nun ano.

Ademais do Parque Eólico Merengue, a compañía está a desenvolver outros proxectos en Estremadura, como a planta fotovoltaica Las Jaras, situada entre La Albuera e Badaxoz cunha potencia de 50 MW, ou a planta fotovoltaica Miraflores, no termo municipal de Castuera, que terá unha potencia instalada de 20 MW.

Así mesmo, Naturgy ten en estudo diversos proxectos para desenvolver na rexión, o que confirma o compromiso da compañía por Estremadura.

A filial de renovables da multinacional enerxética pechou o exercicio 2018 en España cunha potencia instalada en operación de 1.179 MW consolidables, dos que 1.012 MW corresponden a parques eólicos; 109 MW, a centrais minihidráulicas e 58 MW, a coxeración e fotovoltaica.