NEDGIA Cegas e o Institut Valencià de Cultura presentan a programación da Filmoteca d’Estiu

• NEDGIA Cegas leva 9 anos patrocinando esta iniciativa cultural organizada polo Institut Valencià de Cultura.
  • As sesións terán lugar do 28 de xullo ao 26 de agosto nos xardíns do Palau de la Música de València.

O director do Institut Valencià de Cultura (IVC), Abel Guarinos; o xefe de programación da Filmoteca, José Antonio Hurtado; o director adxunto de Audiovisuais e Cinematografía do IVC, José Luis Moreno e a directora xeral de NEDGIA Cegas, Celestina López presentaron esta mañá a programación da XIX edición da Filmoteca d’Estiu que se celebra nos Xardíns do Palau de la Música do 28 de xullo ao 26 de agosto. NEDGIA Cegas patrocina esta iniciativa cultural por noveno ano consecutivo, dentro do compromiso co desenvolvemento cultural e social da Comunidade Valenciana, na que leva máis de 170 anos prestando servizo.

La XIX Filmoteca d’Estiu une cultura e ocio ao aire libre e presenta unha ampla oferta cinematográfica nos emblemáticos xardíns do Turia, fronte ao Palau de la Música. Con motivo da celebración do 30 aniversario da creación da Filmoteca programouse unha selección de grandes clásicos da historia do cine. Por primeira vez, programáronse tamén dúas películas en versión orixinal con subtítulos en valenciano: “La librería” (2017) de Isabel Coixet e “M. Una ciutat cerca un assassí” (1931) de Fritz Lang.

Programación Filmoteca d’Estiu 2018

A XIX edición da Filmoteca d’Estiu proxectará un total de once películas en 26 sesións que se celebran de luns a domingo, agás os mércores. A Filmoteca seleccionou o gran clásico en branco e negro “Casablanca” (1942) de Michael Curtiz para a sesión inaugural.

Como en anos anteriores a Filmoteca d’Estiu contará con dous ciclos temáticos diferenciados: “Cine de hoxe” e “Cine de sempre”. Dentro do ciclo “Cine de hoxe” inclúense algunhas das películas premiadas cos Goya, os Oscar e os Premios do Cine Europeo como: “Una mujer fantástica” (Sebastán Lelio, 2017); “Muchos hijos, un mono y un castillo” (Gustavo Salmerón, 2017); “The Square” (Ruben Östlund, 2017) o “La forma del agua” (Guillermo del Toro, 2017).

O ciclo “Cine de sempre” reúne grandes clásicos do cine en excelentes copias dixitais que permiten gozar destas películas en pantalla grande. Neste ciclo programáronse películas como: “Casablanca” (Michael Curtiz, 1942); “El crespúsculo de los dioses” (Billy Wilder, 1950); “Rebeca” (Alfred Hitchock, 1940) e un programa dobre de películas mudas protagonizadas por Buster Keaton: “La Cabra” e “El navegante”.

Presenza na Comunitat Valenciana

NEDGIA Cegas é a compañía de distribución de gas natural do grupo Naturgy na Comunitat Valenciana, onde subministra gas natural a 205 municipios. Isto supón que o 87% da poboación ten acceso a esta fonte de enerxía. Conta con máis de 663.000 puntos de subministración e unha rede de distribución que supera os 8.800 quilómetros.

NEDGIA Cegas leva máis de 170 anos prestando servizos na Comunidade Valenciana coa que mantén un compromiso de colaboración coa sociedade que vai máis alá da actividade empresarial e que se concreta no desenvolvemento de actuacións locais que contribúen ao desenvolvemento cultural e social como é a Filmoteca d’Estiu ou o Festival de cine de L’Alfàs del Pi.