Nedgia Cegas e ASEIF cumpren 10 anos colaborando na expansión do gas natural

• Ambas as dúas organizacións renovaron o convenio de colaboración que inclúe, entre outras accións, formación sobre a seguridade e as boas prácticas nas instalacións do gas.

• En paralelo, abordaranse os usos desta fonte de enerxía en novos sectores, como o gas natural vehicular (GNV) e a súa contribución a mellorar a calidade do aire das cidades.
sdr

O presidente de ASEIF (Asociación de Empresarios Instaladores de Fontanaría, Instalacións Térmicas, Gases e demais Fluídos de Valencia), Francisco Alonso, e a directora xeral de Nedgia Cegas, Celestina López, renovaron o acordo polo que a compañía enerxética se mantén como socio colaborador desta asociación empresarial. Ambas as dúas entidades levan 10 anos traballando conxuntamente para promover o uso do gas natural como unha fonte enerxética respectuosa co medio ambiente e que achega eficiencia e competitividade aos sectores industriais da Comunidade Valenciana.

O convenio de colaboración subscrito inclúe a organización de sesións de traballo para informar e formar os socios da patronal de instaladores sobre a seguridade e as boas prácticas nas instalacións de gas. Neste sentido, ambas as dúas organizacións apostan pola formación continua de instaladores e técnicos e inciden na importancia de que só o persoal autorizado debe manipular as instalacións de gas, xa sexan domésticas ou industriais.

En paralelo a estes temas relacionados coa seguridade, dende Nedgia Cegas ofrecerase formación relacionada co uso do gas en novos sectores, como o gas natural vehicular (GNV) e a súa contribución para mellorar a calidade do aire. O sector do transporte é un dos máis importantes nos que se está a implantar o gas natural. O seu uso, fronte a outros combustibles fósiles, supón reducir ao 100% as emisións NO2, determinantes na calidade do aire, unha drástica redución doutros contaminantes e reducir un 50% a contaminación por ruído. A mobilidade sustentable impulsada por gas natural implica, ademais, un aforro do 50% fronte á gasolina e do 30% fronte ao diésel.

Ademais, Nedgia Cegas presentará nestas sesións a súa oferta pública para 2018, coa que a compañía quere impulsar a dinamización do colectivo de instaladores valencianos e incrementar o número de novas conexións á súa rede de distribución, polo que reforza así a presenza do gas natural na Comunitat Valenciana.

Con máis de 40 anos de experiencia, ASEIF agrupa máis de 800 empresas e profesionais do sector e conta co apoio da Federación Empresarial Metalúrxica Valenciana (FEMEVAL).

Presenza na Comunitat Valenciana

Nedgia Cegas, nova marca de Gas Natural Cegas —distribuidora de gas natural de GAS NATURAL FENOSA na Comunitat Valenciana— subministra gas natural a uns 200 municipios da Comunitat Valenciana. Isto supón que o 87% da poboación ten acceso a esta fonte de enerxía. Conta con máis de 668.000 puntos de subministración e unha rede de distribución que supera os 8.700 quilómetros.