Nedgia Cegas i ASEIF celebren els seus 10 anys de col·laboració en l’expansió del gas natural

• Les dues organitzacions han renovat el conveni de col·laboració que preveu, entre altres accions, formació sobre la seguretat i les bones pràctiques a les instal·lacions del gas.
  • En paral·lel, s’abordaran els usos d’aquesta font d’energia a nous sectors com el gas natural vehicular (GNV) i la seva contribució a millorar la qualitat de l’aire de les ciutats.

El president d’ASEIF (Associació d’Empresaris Instal·ladors de Lampisteria, Instal·lacions Tèrmiques, Gasos i altres Fluids de la Comunitat Valenciana), Francisco Alonso, i la directora general de Nedgia Cegas, Celestina López, han renovat l’acord pel qual la companyia energètica es manté com a sòcia col·laboradora d’aquesta associació empresarial. Les dues entitats porten 10 anys treballant conjuntament per promoure l’ús del gas natural com una font energètica respectuosa amb el medi ambient i que aporta eficiència i competitivitat als sectors industrials de la Comunitat Valenciana.

El conveni de col·laboració subscrit inclou l’organització de sessions de treball per informar i formar els socis de la patronal d’instal·ladors sobre la seguretat i les bones pràctiques a les instal·lacions de gas. En aquest sentit, les dues organitzacions aposten per la formació contínua d’instal·ladors i tècnics i incideixen en la importància que només el personal autoritzat ha de manipular les instal·lacions de gas, ja siguin domèstiques o industrials.

En paral·lel a aquests temes relacionats amb la seguretat, des de Nedgia Cegas s’oferirà formació relacionada amb l’ús del gas a nous sectors com el gas natural vehicular (GNV) i la seva contribució a millorar la qualitat de l’aire. El sector del transport és un dels més importants en els quals s’està implantant el gas natural. El seu ús, enfront d’altres combustibles fòssils, suposa reduir al 100% les emissions de NO2, determinants en la qualitat de l’aire, una reducció dràstica d’altres contaminants i disminuir un 50% la contaminació per soroll. La mobilitat sostenible impulsada pel gas natural comporta, a més, un estalvi del 50% si es compara amb la gasolina i del 30%, enfront del dièsel.

A més, Nedgia Cegas presentarà en aquestes sessions la seva oferta pública per a 2018, amb la qual la companyia vol impulsar la dinamització del col·lectiu d’instal·ladors valencians i incrementar el nombre de noves connexions a la seva xarxa de distribució, reforçant així la presència del gas natural a la Comunitat Valenciana.

Amb més de 40 anys d’experiència, ASEIF agrupa més de 800 empreses i professionals del sector i té el suport de la Federació Empresarial Metal·lúrgica Valenciana (FEMEVAL).

Presència a la Comunitat Valenciana

Nedgia Cegas, nova marca de Gas Natural Cegas –distribuïdora de gas natural de Gas Natural Fenosa a la Comunitat Valenciana– subministra gas natural a prop de 200 municipis de la Comunitat Valenciana. Això suposa que el 87% de la població té accés a aquesta font d’energia. Disposa de més de 668.000 punts de subministrament i una xarxa de distribució que arriba als 8.700 quilòmetres.