Nedgia Castilla-La Mancha i l’Ajuntament de Talavera reforcen llaços per impulsar l’ús del gas a la localitat

• Els responsables de la distribuïdora a la regió del Grup Gas Natural Fenosa presenten a l’alcalde la nova marca en una trobada on han tractat també els nous reptes energètics.

L’alcalde de Talavera de la Reina, Jaime Ramos, i el director general de Nedgia Castilla-La Mancha, Miguel Martín de Pinto, han mantingut avui una reunió de feina a l’Ajuntament d’aquesta localitat toledana, a la qual ha assistit també el delegat de la companyia energètica a la província, Germán Jara.

A la trobada, els responsables de la distribuïdora del grup Gas Natural Fenosa han presentat al regidor de Talavera de la Reina la nova marca comercial Nedgia Castilla-La Mancha, que substitueix Gas Natural Castilla-La Mancha, amb la qual la companyia obre una nova etapa en què afronten nous reptes energètics, el creixement i la transformació de l’activitat de la companyia a la regió.

A la trobada, el responsable municipal i els representants de l’empresa han compartit interessos comuns lligats a la millora d’infraestructures i serveis als habitants de la localitat, i com podrien desenvolupar conjuntament projectes lligats al gas perquè més habitants de Talavera de la Reina puguin accedir als beneficis d’aquesta energia neta i baixa en emissions de carboni.

Els responsables de Nedgia han mostrat el seu convenciment que l’ús del gas natural serà clau per millorar la qualitat de l’aire a les ciutats i han explicat les accions empreses per la distribuïdora gasista per impulsar l’ús del gas natural vehicular en el transport de passatgers i mercaderies, com ja ocorre en altres localitats de la regió que disposen de transport públic més net gràcies a aquesta energia.

Ambdues parts, finalment, han apostat per mantenir en el futur l’estreta relació actual per impulsar aportacions tècniques i projectes de responsabilitat social corporativa a Talavera.

Presència del gas natural a Toledo

Nedgia Castilla-La Mancha, filial de Nedgia –antiga Gas Natural Distribución– té una xarxa de distribució de gairebé 1.700 quilòmetres i quasi 74.000 punts de subministrament a 38 localitats toledanes. A escala regional, gestiona més de 267.000 punt de subministrament a 78 municipis i una xarxa de distribució que supera els 4.100 quilòmetres.

Actualment, Nedgia Castilla-La Mancha proporciona subministrament domesticocomercial a Ajofrín, Alameda de la Sagra, Añover de Tajo, Bargas, Borox, Calera y Chozas, Cobeja, Cobisa, Consuegra, Esquivias, Fuensalida, Illescas, Madridejos, Magán, Mocejón, Mora, Nambroca, Noblejas, Numancia de la Sagra, Ocaña, Olías del Rey, Ontígola, Pantoja, Polán, Puebla de Almoradiel (La), Quintanar de la Orden, Seseña, Sonseca, Talavera de la Reina, Toledo, Torrijos, Valmojado, Villacañas, Villaluenga de la Sagra, Yébenes (Los), Yeles, Yuncler i Yuncos.