Nedgia Aragón i el gremi d’APEFONCA impulsen l’expansió del gas natural a Saragossa

• Mitjançant un acord es comprometen a la creació d’un canal de comunicació per millorar la col·laboració entre la distribuïdora i els membres del gremi amb l’objectiu de donar un millor servei a l’usuari final.

La directora de NEDGIA Aragón, María Miró, i el president del gremi APEFONCA a Saragossa, José María Marcén, han signat un acord de col·laboració per contribuir a l’expansió del gas natural a Saragossa.

Mitjançant l’acord, la distribuïdora de gas natural del grup Naturgy a l’Aragó i l’associació empresarial es comprometen a crear un canal de comunicació entre ambdues per informar i actualitzar les diferents novetats tècniques i donar-les a conèixer entre tots els associats, la qual cosa permetrà donar un millor servei a l’usuari final.

Ambdues entitats col·laboraran a fi d’aconseguir un major nombre d’empreses associades que aportin la connexió de nous punts de subministrament, per tal de reforçar la presència del gas natural a l’Aragó i impulsar l’activitat dels instal·ladors de la província, que podran obtenir avantatges considerables per la seva col·laboració amb la companyia de distribució de gas natural.

Addicionalment, NEDGIA Aragón formalitza amb APEFONCA els termes de l’oferta pública que duu a terme a escala nacional per a professionals i empreses instal·ladores, i ofereix als seus associats un seguit d’avantatges addicionals: noves eines de mobilitat en l’acció comercial, assistència en la tramitació dels contractes de forma digital i formació comercial i tècnica a través de cursos bàsics per als associats.

Presència a l’Aragó

NEDGIA Aragón és la distribuïdora de gas natural del Grup Naturgy a l’Aragó. Disposa de gairebé 10.400 punts de subministrament i d’una xarxa de distribució que assoleix els 400 quilòmetres pels quals vehicula prop de 9.000 GWh/any. La companyia subministra gas natural a quatre municipis de la comunitat i a més de trenta polígons industrials.

Sobre APEFONCA

L’Associació Provincial Empresarial de Fontaneria, Calefacció, Gas, Climatització, Protecció contra Incendis, Manteniments i Afins de Saragossa es va fundar el 1977, a l’empara de la Llei 19/1977 sobre regulació del dret d’associació sindical, amb l’objectiu de coordinar, representar, gestionar i defensar els interessos comuns de les empreses i els professionals que la constitueixen. Actualment aglutina més de 300 empreses i professionals del sector.