Naturgy llança Superpacks, la primera oferta del sector energètic que inclou energia i serveis

• ​La companyia ha llançat avui els Superpacks Naturgy, paquets que combinen energia i serveis de manteniment amb tarifa plana.
  • Naturgy ja va ser pionera al sector amb el llançament de la primera tarifa plana d’energia l’any 2012, que actualment tenen contractada 338.000 clients a Espanya.

Naturgy ha llançat avui la campanya dels Superpacks Naturgy, que suposen la primera incursió del sector energètic en la venda de paquets combinats. D’aquesta manera, els clients podran configurar paquets “a mida” segons les seves necessitats de manteniment i reparació d’equips i de consums de gas i electricitat per un preu fix al mes per a tot el paquet.

Jose Luis Gil, director de Clients i Mercats, assenyala que “es tracta d’una oferta nova que s’entén molt bé, atès que ja és present en sectors com el de les telecomunicacions (’paquets de telefonia i televisió’, per exemple). Naturgy es converteix així en la primera energètica que llança aquesta proposta al sector, que combina diferents productes a un preu estable. Volem facilitar les coses als clients, així de senzill. El nostre interès és que se sentin còmodes i tranquils en poder planificar l’energia de la seva economia familiar i en tenir inclosa la resposta davant d’una avaria de la instal·lació. A més, els donem avantatges econòmics per gaudir de diversos productes”.

Tipus de Superpacks: des de 51 euros i personalitzables 100%

La companyia ha definit diverses modalitats de Superpacks. Per exemple, el Superpack de llum estàndard inclou llum i reparacions urgents d’electrodomèstics i aire condicionat per 51 € al mes. Els Superpacks són personalitzables, i es poden combinar serveis, llum i gas en funció de les necessitats del client.

Aquests productes poden suposar a un client que té llum, gas i dos serveis un estalvi de fins a 176 euros a l’any respecte als mateixos productes sense paquetitzar.

Amb aquesta iniciativa, la companyia torna a innovar en el sector energètic després del llançament, l’any 2012, de la primera tarifa plana d’energia que, actualment, tenen contractada 338.000 clients.