Gas Natural Fenosa i CEPYME Aragón signen un acord de col·laboració

• Després de la signatura d’aquest conveni, la companyia energètica posa a disposició dels associats de la Confederació les millors condicions econòmiques en la contractació dels seus productes i serveis.

El delegat per a Aragó i Catalunya Sud de GAS NATURAL FENOSA, Daniel Isart Romero, i el president de la Confederació de Petites i Mitjanes Empreses (CEPYME) d’Aragó, Aurelio López de Hita, han signat avui un acord de col·laboració per a la promoció de condicions avantatjoses en la contractació dels productes i serveis de la companyia entre els membres de l’organització empresarial.

GAS NATURAL FENOSA assessorarà les empreses associades a CEPYME en matèria de subministrament energètic, confort, eficiència energètica, mobilitat i il·luminació.

La companyia oferirà els seus productes i serveis en les millors condicions existents en cada moment a través d’una proposta personalitzada i diferenciada, i els oferirà l’oferta comercial que millor s’adapti a les seves necessitats i els permeti estalviar en les factures.

D’aquesta manera, GAS NATURAL FENOSA oferirà diverses solucions energètiques, entre les quals destaquen el servei per renovar i/o transformar de gasoil/GLP a gas natural sales de calderes centralitzades per a calefacció i ACS (aigua calenta sanitària); el proveïment per planta de gas natural liquat (GNL) adreçat a clients dels sectors terciari i industrial que no tenen accés a la xarxa de gas canalitzat; solucions d’il·luminació mitjançant tecnologia LED o climatització renovable a través de geotèrmia, a més de gestió energètica per a equips de climatització mitjançant bomba de calor elèctrica.

Compromís amb l’eficiència energètica

GAS NATURAL FENOSA ofereix als seus clients solucions personalitzades amb l’objectiu de cobrir les seves necessitats energètiques, millorant la seva competitivitat a través de la innovació, el compromís amb l’eficiència energètica i la reducció d’emissions de gasos d’efecte d’hivernacle.