Francisco Reynés trasllada al president de l’Argentina la voluntat de Naturgy d’ampliar la presència del gas natural al país

El president de Naturgy, Francisco Reynés, es va reunir ahir a Buenos Aires amb el president de la República de l’Argentina, Mauricio Macri, i amb el secretari de Govern d’Energia, Gustavo Lopetegui, a la seu del govern argentí.

Durant la reunió, el president de la companyia energètica va ratificar el compromís de Naturgy amb un pla d’inversió que permeti continuar augmentant la penetració del gas al país, sempre avalat per una regulació coherent al país, unes tarifes ben plantejades i unes condicions econòmiques estables.

En aquesta línia, Reynés va explicar al president argentí la voluntat de treballar per ampliar l’accés al servei de gas natural dels habitants de Buenos Aires a les 30 zones de les àrees nord i oest del Gran Buenos Aires, on brinda servei actualment. L’exercici 2018, Naturgy va incrementar les seves xarxes a 218.000 metres nous de xarxa que van permetre donar servei a més de 26.000 noves llars.

A la trobada, el president de Naturgy va expressar la disponibilitat de la companyia, en qualitat d’un dels principals distribuïdors de gas a Xile, a comprar més gas argentí per al mercat xilè, atenent la seva participació en els gasoductes del Pacífic i GasAndes.

Així mateix, Francisco Reynés va agrair al Govern argentí els esforços que s’han fet els últims anys amb l’objectiu de normalitzar el mercat energètic del país i aconseguir-ne més estabilitat.