El Consell d’Administració de Gas Natural Fenosa nomena consellers dominicals Javier de Jaime, José Antonio Torre de Silva i Juan Arbide

• El Consell d’Administració de GAS NATURAL FENOSA ha nomenat consellers dominicals Javier de Jaime, José Antonio Torre de Silva i Juan Arbide, que substituiran els tres consellers dominicals de Repsol.
  • Així mateix, l’òrgan de govern de GAS NATURAL FENOSA ha nomenat Francisco Belil Creixell membre de la Comissió d’Auditoria i Ramón Adell Ramón membre de la Comissió de Nomenaments i Retribucions.

Una vegada executada la venda a RIOJA BIDCO SHAREHOLDINGS, SLU de les accions titularitat de REPSOL, SA en GAS NATURAL SDG, SA, el Consell d’Administració de la societat, en la sessió celebrada el dia 17 de maig de 2018, va acordar nomenar consellers dominicals pel sistema de cooptació, fins a la pròxima Junta General que se celebri:

–          Javier de Jaime Guijarro, que representa la societat RIOJA BIDCO SHAREHOLDINGS, SLU. Així mateix, ha estat nomenat membre de la Comissió Executiva i de la Comissió de Nomenaments i Retribucions.

–          José Antonio Torre de Silva López de Letona que representa la societat THEATRE DIRECTORSHIP SERVICES BETA, Sàrl. Així mateix, ha estat nomenat membre de la Comissió Executiva i de la Comissió d’Auditoria.

–          Juan Arbide Estensoro que representa la societat THEATRE DIRECTORSHIP SERVICES DELTA, Sàrl.

D’altra banda, el Consell d’Administració ha acceptat les renúncies presentades per Luis Suárez de Lezo, Íñigo Alonso de Noriega Satústregui i Guillermo Llopis García dels seus càrrecs de consellers dominicals en representació de Repsol, i els ha agraït la seva valuosa col·laboració en interès de la companyia, així com l’alta professionalitat demostrada en l’acompliment dels seus càrrecs.

El Consell d’Administració també ha acordat nomenar Francisco Belil Creixell, membre de la Comissió d’Auditoria; Ramón Adell Ramón, membre de la Comissió de Nomenaments i Retribucions; i acceptar la renúncia als seus càrrecs de membre de la Comissió d’Auditoria i membre de la Comissió de Nomenaments i Retribucions de Cristina Garmendia.

Composició del Consell d’Administració i les seves comissions

Consell d’Administració:

President executiu: Francisco Reynés Massanet

Vocals-consellers: William Alan Woodburn (1); Ramón Adell Ramón (2); Enrique Alcántara-García Irazoqui; Xabier Añoveros Trías de Bes; Marcelino Armenter Vidal; Mario Armero Montes; Francisco Belil Creixell; Benita María Ferrero-Waldner; Alejandro García-Bragado Dalmau; Cristina Garmendia Mendizábal; Helena Herrero Starkie; Rajaram Rao; Rioja Bidco Shareholdings, SLU (Javier de Jaime Guijarro); Theatre Directorship Services Beta, Sàrl (Jose Antonio Torre de Silva López de Letona); Theatre Directorship Services Delta, Sàrl  (Juan Arbide Estensoro)

(1) Vicepresident

(2) Conseller coordinador.

Comissió Executiva:

President: Francisco Reynés Massanet

Vocals-consellers: Ramón Adell Ramón; Marcelino Armenter Vidal; Francisco Belil Creixell; Benita María Ferrero-Waldner; Alejandro García-Bragado Dalmau; Rajaram Rao; William Alan Woodburn; Rioja Bidco Shareholdings, SLU (Javier de Jaime Guijarro); Theatre Directorship Services Beta, Sàrl (Jose Antonio Torre de Silva López de Letona)

Comissió d’Auditoria:

President: Ramón Adell Ramón.

Vocals-consellers: Enrique Alcántara-García Irazoqui; Xabier Añoveros Trías de Bes; Francisco Belil Creixell. Helena Herrero Starkie; Rajaram Rao; Theatre Directorship Services Beta, Sàrl (Jose Antonio Torre de Silva López de Letona).

Comissió de Nombramientos i Retribucions:

President: Francisco Belil Creixell.

Vocals-consellers: Ramón Adell Ramón; Alejandro García-Bragado Dalmau; William Alan Woodburn; Rioja Bidco Shareholdings, SLU (Javier de Jaime Guijarro)