Naturgy, a través de su filial GPG, lidera el ranking solar 2018 de Brasil con la planta Sertao I

• O ránking que lidera Naturgy está elaborado por ePowerBay, compañía de referencia no desenvolvemento e análise de proxectos de enerxía renovable en Brasil, e compara a eficiencia dos proxectos fotovoltaicos.
  • Sertao I, cunha potencia nominal de 30 MW, logrou unha produción de 75.096 MWh de enerxía durante 2018 e unha dispoñibilidade do 99,5% cun rendemento superior ao 80%, factores que o levaron a liderar o ránking.
  • No Top 10 do ránking solar tamén se encontra na novena posición a planta de GPG Sobral I.

A planta fotovoltaica Sertao I lidera o ránking solar 2018 elaborado por ePowerBay, compañía con anos de experiencia en mellora e análise de proxectos de enerxía renovable en Brasil, que desenvolve unha plataforma de referencia para a análise de proxectos de enerxía renovable.

O ránking solar elaborado por ePowerBay compara a eficiencia dos proxectos fotovoltaicos a través do factor de capacidade das plantas, que é o cociente entre a produción anual das plantas e a produción teórica obtida se as plantas operasen a potencia nominal durante todo o período. ePowerBay toma os valores de produción da Cámara de Comercio de Enerxía Eléctrica (CCEE).

Sertao I, cunha potencia nominal no punto de entrega de enerxía de 30 MW, logrou un factor de capacidade do 28,6% ao producir 75.096 MWh de enerxía durante o ano 2018. A planta encóntrase situada no estado de Piauí, ao nordés de Brasil, zona con excelentes condicións de recurso solar que se puideron maximizar grazas aos bos resultados de explotación. A dispoñibilidade foi dun 99,5% e o rendemento (Performance Ratio) de 80,2%.

No Top 10 do ránking solar tamén se encontra en 9ª posición Sobral I, cun factor de capacidade do 27,8% ao ter producido 73.093 MWh. Sobral I tamén se encontra situada no estado de Piauí, a uns 50 km da planta de Sertao I. O seu recurso solar e resultados de explotación foron lixeiramente menores aos de Sertao I, pero igualmente óptimos, logrando situarse entre as 10 mellores plantas. A súa dispoñibilidade foi do 99,3% e o seu rendemento (Performance Ratio) do 79,8%.

Ambas as dúas plantas dispoñen dunha potencia instalada de 34,747 MW en corrente continua, e comercializan a súa enerxía sobre a base da 7ª poxa para Contratación de Enerxía de Reserva, promovida pola Axencia Nacional de Enerxía Eléctrica de Brasil en agosto de 2015. A través desta contratación establécese unha garantía física de enerxía media de 7,8 MW, cunha potencia nominal en punto de entrega de 30 MW.

Sobre Global Power Generation (GPG)

Global Power Generation (GPG) é a filial de Naturgy Energy Group dedicada a xeración internacional, participada cun 25% por Kuwait Investment Authority (KIA), o fondo soberano máis antigo do mundo. A participación de KIA en GPG xestiónase a través de Wren House Infrastructure Management, a súa plataforma de investimento directo en infraestruturas. GPG xestiona unha capacidade instalada de 4.000 MW e ten un equipo formado por uns 800 profesionais.