Nedgia Navarra i ANAFONCA impulsen l’expansió del gas natural a Navarra

• L’acord té per objectiu donar a conèixer, a veïns i comunitats, a través dels instal·ladors, l’oferta comercial de la distribuïdora.

La directora de NEDGIA Navarra, María Miró, i el president d’Anafonca (associació d’empreses de fontaneria, calefacció, climatització, gas, prevenció d’incendis i afins de Navarra), José María Tabar, han signat avui un acord per promoure la instal·lació de gas natural a un nombre més alt d’habitatges, comunitats de propietaris i establiments comercials de Navarra a través dels tècnics instal·ladors associats a Anafonca.

Amb aquest acord, la companyia distribuïdora de gas natural del grup Naturgy a la comunitat foral pretén incrementar el nombre de nous punts de subministrament als habitatges connectats a la seva xarxa de proveïment per reforçar així la presència del gas natural a Navarra i impulsar l’activitat dels instal·ladors, que podran obtenir avantatges considerables per la seva col·laboració amb la companyia.

NEDGIA Navarra formalitza amb Anafonca els termes de l’oferta pública que duu a terme a escala nacional per a professionals i empreses instal·ladores, i ofereix als seus associats un seguit d’avantatges addicionals: noves eines de mobilitat en l’acció comercial, assistència en la tramitació dels contractes de forma digital i formació comercial i tècnica a través de cursos bàsics per als associats. L’acord començarà a ser operatiu a partir del mes d’octubre.

Presència a Navarra

NEDGIA Navarra opera a la comunitat foral des de fa 30 anys. La companyia supera els 145.000 punts de subministrament que proveeixen més de 290.000 navarresos a 106 municipis i disposa de més de 2.200 quilòmetres de xarxes.

A més, la companyia subministra a prop de 41.200 habitatges a través d’instal·lacions de calderes centralitzades de gas natural. Això suposa que més del 93% de la població de Navarra té accés a aquesta font d’energia.

Sobre Anafonca

L’Associació d’Empreses de Fontaneria, Calefacció, Climatització, Gas i afins de Navarra es va fundar el 1977, sota l’empara de l’Associació de la Indústria de Navarra, amb l’objectiu de representar, gestionar, fomentar i defensar els interessos de les empreses i professionals que la constitueixen. Actualment aglutina 400 empreses i professionals del sector.