Nedgia Castilla-La Mancha renova el seu suport a l’activitat cultural del Teatro de Rojas de Toledo

• La distribuïdora del grup Gas Natural Fenosa a la regió mostra, una vegada més, el seu compromís amb iniciatives d’alt valor afegit per a la societat toledana.

L’alcaldessa de Toledo, Milagros Tolón, i el director general de NEDGIA Castilla-La Mancha, Miguel Martín de Pinto, han signat avui el conveni de col·laboració pel qual la companyia energètica renova el seu patrocini exclusiu a diverses activitats culturals organitzades pel Patronat Municipal del Teatro de Rojas durant aquest any 2018. A la signatura ha assistit també el delegat de la companyia a la província, Germán Jara.

Durant l’acte, els signants han destacat la importància d’aquest acord, que anualment i des de fa ja sis anys permet a la companyia fomentar la música clàssica a la ciutat de Toledo i contribuir a l’esforç del Teatro de Rojas per programar activitats artístiques destinades als més petits, com a garantia d’entreteniment i formació de futurs espectadors.

El patrocini objecte de la col·laboració afecta el Concert Extraordinari de Nadal, que se celebrarà el 28 de desembre al teatre-auditori El Greco i on, a més d’orquestra, hi haurà tres tenors, i també l’espectacle familiar de dansa-teatre El llac dels cignes, que es representarà el 25 de desembre, i l’estrena de l’obra de teatre La cova de Salamanca, prevista per al 24 de desembre, ambdós al Teatro de Rojas.

Amb aquesta nova acció de patrocini, NEDGIA Castilla-La Mancha renova el seu compromís de col·laboració amb la societat toledana i mostra el seu suport a les manifestacions culturals i artístiques fruit del seu compromís social i cultural a les zones on desenvolupa la seva activitat empresarial.

Presència del gas natural a Toledo

NEDGIA Castilla-La Mancha, filial de NEDGIA –antiga Gas Natural Distribución– té una xarxa de distribució de gairebé 1.700 quilòmetres i quasi 74.000 punts de subministrament a 38 localitats toledanes. A escala regional, gestiona més de 267.000 punt de subministrament a 78 municipis i una xarxa de distribució que supera els 4.100 quilòmetres.