Naturgy, reconeguda com una de les 120 empreses més sostenibles del món als índexs Euronext Vigeo

• La companyia energètica s’incorpora a l’índex Euronext Vigeo World 120 i manté la seva pertinença per cinquè any consecutiu a les variants Euronext Vigeo Europe 120 i Euronext Vigeo Eurozone 120.
  • Aquests reconeixements confirmen el compromís de tota la companyia amb la sostenibilitat.

Naturgy s’incorpora a l’índex Euronext Vigeo World 120, que acredita les 120 companyies més sostenibles del món, i manté la seva pertinença per cinquè any consecutiu a les variants Euronext Vigeo Europe 120 i Euronext Vigeo Eurozone 120, que inclouen les empreses més avançades en matèria de sostenibilitat a Europa i l’Eurozona.

En l’última edició dels índexs Euronext Vigeo, Naturgy ha millorat la seva valoració gràcies a la millor avaluació de criteris com a compromís amb la comunitat, protecció de la biodiversitat, drets humans i govern corporatiu. Això demostra el compromís de tota la companyia amb la sostenibilitat i reforça la col·laboració entre les diverses àrees treballant per un objectiu comú: ser una empresa amb un acompliment financer, social, mediambiental i de bon govern a l’altura de les expectatives dels grups d’interès.

Els índexs Euronext Vigeo van ser creats l’any 2012 per NYSE Euronext (NYX), un dels grups d’intercanvi de valors més grans del món, i Vigeo, una agència de ràting especialitzada en inversió socialment responsable. Tenen en compte els tres pilars de la inversió responsable: assumptes socials, ambientals i de bon govern.

Les puntuacions es basen en 38 criteris que inclouen el respecte al medi ambient, els drets humans i el reconeixement del capital humà de les empreses, les relacions amb els grups d’interès (clients, proveïdors, empleats, accionistes, etc.), el bon govern i l’ètica i integritat empresarial dirigida a la lluita contra la corrupció. Vigeo avalua cada empresa d’acord amb més de 300 indicadors.

Naturgy, present en els principals índexs de sostenibilitat

Naturgy, grup multinacional líder en el sector de l’energia, pioner en la integració de gas i electricitat a Espanya i a l’Amèrica Llatina, és present en els principals índexs mundials de sostenibilitat. La companyia energètica ha estat reconeguda per l’índex Dow Jones Sustainability Index (DJSI) com a líder mundial del sector Gas Utilities; per l’FTSE4GOOD com l’empresa més sostenible del supersector Utilities, que agrupa les empreses de gas, aigua i multiutilities; i amb la màxima categoria Gold Class a l’Anuari de Sostenibilitat de RobecoSAM.