Naturgy i ATA Madrid subscriuen un acord per impulsar l’eficiència energètica entre els autònoms madrilenys

• A través d’aquest acord, els socis d’ATA Madrid es podran beneficiar d’una oferta personalitzada d’energia, serveis i solucions energètiques.
  • El telèfon gratuït habilitat per oferir solucions energètiques als autònoms madrilenys és el 900 10 18 16.

Naturgy i l’Associació de Treballadors Autònoms (ATA) de Madrid han signat un acord per posar a disposició dels afiliats d’aquesta federació una àmplia oferta d’energia, serveis i solucions energètiques destinada a millorar l’eficiència energètica dels treballadors autònoms.

Mitjançant aquest acord, Naturgy assessorarà els autònoms de la Comunitat de Madrid en matèria de subministrament energètic, confort, eficiència energètica, mobilitat i il·luminació, i posarà a disposició dels socis ofertes específiques amb descomptes en gas, electricitat i serveis, tant per als negocis dels treballadors autònoms com per a les seves llars.

A més, orientarà en solucions energètiques per millorar l’eficiència amb la tecnologia més avançada, i facilitarà l’adquisició de vehicles propulsats per gas mitjançant bons i descomptes en combustible.

L’acord l’han signat Antonio Guzmán i Esther Nava, responsables de Naturgy a Madrid, i Elena Melgar, presidenta d’ATA Madrid.

Antonio Guzmán ha assenyalat que “aquest acord és una mostra del compromís de Naturgy per oferir els seus productes amb les millors condicions a un col·lectiu tan important com el dels treballadors autònoms”. Per la seva banda, Esther Nava ha recordat “la importància que per a la companyia energètica té estar avalats sempre per l’última tecnologia i els millors serveis, per contribuir a l’optimització de la factura energètica dels seus negocis i vehicles”.

Per la seva banda, Elena Melgar ha afirmat que “un dels nostres reptes és impulsar l’economia i els llocs de treball sostenibles i respectuosos amb el medi ambient a la nostra comunitat. Això comporta aprofitar un nínxol de mercat per explotar, retallar en despeses de consumibles fixos i estimular el potencial de les empreses per convertir-se en actors del canvi. Com a principal associació d’autònoms, sabem que les despeses fixes dels prop de 400.000 autònoms madrilenys en gas, llum o combustible són un primer escull a superar mes a mes, de manera que convenis com aquest ens donen l’oportunitat de reduir preocupacions i ampliar la competitivitat dels autònoms”.

Primera empresa energètica integrada d’Espanya

Naturgy, una de les companyies multinacionals líders en el sector del gas i l’electricitat, té prop de 20 milions de clients a més de 30 països. L’empresa ofereix als seus clients solucions personalitzades amb l’objectiu de cobrir les seves necessitats energètiques, cosa que millora la seva competitivitat a través de la innovació, el compromís amb l’eficiència energètica i la reducció d’emissions de gasos amb efecte d’hivernacle.

A la Comunitat de Madrid, Naturgy té prop de 2 clients de gas i electricitat, 560 mil contractes de serveis de manteniment (Servigas i Servielectric) i més de 1.200 clients amb contractes de gestió energètica integral i solucions d’il·luminació eficient.

Sobre l’ATA

La Federació Nacional d’Associacions de Treballadors Autònoms-ATA és actualment l’organització més gran d’aquest col·lectiu a Espanya, amb una representativitat acreditada pel Ministeri d’Ocupació i Seguretat Social del 64% del total d’autònoms. ATA té presència en totes les comunitats autònomes. El seu objectiu és la defensa dels interessos dels treballadors per compte propi i disposa d’una àmplia gamma de serveis per als seus socis. Integra més de 300 organitzacions sectorials, que en conjunt representen més de 440.000 autònoms.